διατροφη - υγεια

διατροφη - υγεια

Το 70% του ανθρώπινου σώματος αποτελείται από νερό, το μόνο υγρό που είναι απαραίτητο για την επιβίωση. Η ελάχιστη ποσότητα σε νερό που συνίσταται να καταναλώνει ένα άτομο καθημερινά ανέρχεται στο 1,5 λίτρο.

Το νερό θεωρείται ελιξίριο ζωής και ο καλύτερος σύμμαχος στην καταπολέμηση πολλών προβλημάτων υγείας. Αποδεδειγμένα στην προσπάθεια μας να διατηρήσουμε την ομορφιά και τη νεανική μας εμφάνιση βρίσκουμε ως συμπαραστάτη το νερό. Πίνοντας τακτικά νερό ενυδατώνουμε το δέρμα μας, βοηθώντας το να διατηρείται λείο και απαλό, χωρίς ρυτίδες. Αυτό επιτυγχάνεται με την αποκατάσταση της υγρασίας στους ιστούς του δέρματος.

Οι υψηλές θερμοκρασίες στη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, αλλά και η αυξημένη φυσική δραστηριότητα (σωματική εργασία ή άσκηση) αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος. Το νερό συμβάλλει αποτελεσματικά στην ρύθμιση της θερμοκρασίας μέσω της απαγωγής θερμότητας από τον πυρήνα και της εξάτμισης από το δέρμα. Αν το νερό που αποβάλλεται δεν αντικατασταθεί, ο οργανισμός κινδυνεύει από αφυδάτωση. Αφυδάτωση κινδυνεύουν να υποστούν περισσότερο τα παιδιά, επειδή παράγουν μεγαλύτερη ποσότητα θερμότητας και ιδρώνουν λιγότερο, οι παχύσαρκοι ή υπέρβαροι, λόγω της "μόνωσης" του σώματός τους από το λίπος που διαθέτουν και όσοι πάσχουν από καρδιαγγειακά νοσήματα. Για την αποφυγή ενδεχόμενης αφυδάτωσης είναι αναγκαία η εκτεταμένη λήψη νερού. Όμως προσοχή, η αίσθηση της δίψας είναι ένας καθυστερημένος δείκτης της αφυδάτωσης. Πίνετε νερό πριν διψάσετε, διαφορετικά, τα κύτταρά σας έχουν ήδη ταλαιπωρηθεί από την έλλειψη υγρών.